6/25/2016

Zakopane - Krupówki / K&M

Dziś ostatni post z naszego tygodniowego wyjazdu. Miała jeszcze być Wieliczka, ale nie mamy zbyt wyraźnych zdjęć z niej, a i również nie ma co się o niej rozpisywać, chociaż tam najbardziej nam się podobało.

Wróćmy do Zakopanego...wyjazd tam był dosyć spontaniczny, bo nie planowaliśmy, że uda nam się odwiedzić nasze polskie góry. Wyjechaliśmy z samego rana z  Krakowa i wróciliśmy około 22. Mieliśmy około 8h dla siebie tam. Niestety to bylo za mało żeby móc faktycznie chodzić po górach, więc spędziliśmy ten czas chodząc po Krupówkach, okolicy i parkach w pobliżu. Jednak i tak widoki były przepiękne, stwierdziliśmy, że do Zakopanego trzeba się wybrać na dłużej!
Pomimo tego, że było ślicznie to pod koniec nie wiedzieliśmy co mamy ze sobą zrobić, w dodatku jak zwykle pogoda nie chciała nam dopisać, było wietrznie i zimno. Drugi raz z rzędu pogoda zepsuła nam przyjemność zwiedzania, no cóż.

Ale zazdrościmy wszystkim, którzy mieszkają w górach, albo mają je blisko siebie, widoki cudne!

1. Zakopane jest po prostu mega 😍😍😍😍😍😍 mam nadzieję, że udała wam się wycieczka miseczki :)

2. Uwielbiam góry :D za tydzień jadę do pasikówki (nie wiem czy nazwy nie pomyliłam ) :D

3. Czesto z znajomymi jeździmy do Zakopanego :) najczęściej na oscypki i te giga burgery, mega placki i naleśniki omomomom :) tam czujemy się jak w domu :)

4. Mi ostatnio też pogoda popsuła wycieczkę, ale no cóż tak miało być :) Widocznie to znak, że trzeba to miejsce zobaczyć ponownie i zostać tam na dłużej :) świetne zdjęcia :)

5. Spontaniczne wyjazdy są najlepsze!

6. Góry są jak dla mnie świetne, a co za tym idzie Zakopane też. Mi pogoda też psuje plany, ale w trochę inny sposób. Jest tak duszno i gorąco, że nawet wyjść z domu jest ciężko.

7. byłam z Zakopanem tylko raz i ledwo cokolwiek pamiętam, chętnie zobaczyłabym miejsca z Waszego wpisu na własne oczy raz jeszcze :D

8. kocham wielbię zakopane. ale bez tłumu i bez ludzi najlepiej poza sezonem xd

9. jak ja dawno byłam w górach :<

10. Zakopane jest piękne :D
    Zapraszam do mnie:

11. Nigdy nie byłam, ale bardzo bym chciałą, śliczne zdjecia :)Mój blog

12. Ja również uwielbiam widoki gór :) Ja pamiętam jak pojechałem do Kudowy Zdrój. Bardzo podobał mi się ten wyjazd, już nie mówiąc o fajnych miejscach do zwiedzania. Byłem również w pijalni wód leczniczych w Kudowie Zdrój. Miałem przyjemność wypić sobie wodę i muszę przyznać, że bardzo mi smakowała. Naprawdę warto pojechać na takie wycieczki, bo nie tylko można odpocząć od tej rutyny, ale możemy zwiedzić inne zakątki Polski :) Polecam również zamek w Gołuchowie. Tam byłem i powiem szczerze, że te miejsce ma ciekawy urok :) Tam można zwiedzić salę z kolekcji waz, gdzie każde naczynie przedstawia różne sceny z dawnego życia Aten z V w. p.n.e. Tam w ogóle jest dużo atrakcji turystycznych m.in. muzeum leśnictwa "Dybul". Polka ma tyle miast, gdzie każe z nich ma jakąś historię. Przyznam również rację, że Zakopane to ciekawe miejsce. Nie miałem okazji tam pojechać, ale któż to wie, może kiedyś i tam pojadę :) Pozdrawiam.

13. Byłam i polecam! Super widoki!
    Pozdrawiam,

14. Oo też nie dawno byłam w Zakopanem *.* ;D Dokładniej z klasą na kilka dni. Wspomnienia mega i tęsknię za Krupówkami heh ;D *.*

15. Zdjęcia są świetne już nie raz tam byłam ale z chęcią wybrałabym się kolejny raz tylko nie w takie upały :)

Truskaweczka (klik)

16. Zakopane ma swój urok, szczególnie w zimie. Polecam przebywać w mieście podczas turnieju skoków narciarskich- to dopiero fantastyczne przeżycie i cudowne wspomnienia. Ja osobiście polecam Beskid Żywiecki- piękne górzyste tereny :)

17. Zakopane, piękne miasto :) Mimo, że mam tam całkiem niedaleko, to byłam tam zaledwie jeden raz :3 Mimo wszystko bardzo pozytywnie wspominam czas spędzony tam :) Krupówki faktycznie są przepiękne, a widoki potrafią zatkać dech w piersiach :) Lecz żeby naprawdę poczuć górski klimat, trzeba wybrać się na szlak! :)

18. Uwielbiam zakopane! Byłam tam w ferie ;D

Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

19. Rzeczywiście widoki w Zakopanem są przepiękne *_*
    Uwielbiam tam jeździć, najbardziej lubię wspinaczki na Morskie Oko.
    W sumie, nie mam do Zakopanego, aż tak daleko, jednak nie wiem, czy w tym roku uda mi się tam pojechać.
    Ps. Ładne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to z napisem "Zakopane"
    x-lauraxx.blogspot.com

20. kocham to miejsca, dla mnie nie ma nic lepszego niż Zakopane :3

21. Uwielbiam Zakopane, jedno z najpiękniejszych miejsc na ziemi według mnie! ♥

22. kocham Zakopane jak tylko mi sie udaje to staram sie byc tam co roku;)

23. Moim zdaniem zdecydowanie morze > góry, aczkolwiek widoki rzeczywiście są cudowne i mogłabym pojechać tylko dla nich! Ale cóż, nie ważne gdzie, ważne z kim, prawda?
    Śliczne zdjęcia Wam powychodziły ;3
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

24. Szczerze nie przepadam z miejscowościami w górach. Może nie tyle za miejscowościami co za górami. To nie jest mój klimat. Zdecydowanie wole morze :) Chociaż są one miłą odmianą :)
    Gattta

25. Widoki jednym słowem zachwycają, a zdjęcia są świetne ^^ W Zakopanym byłam kilka razy i z chęcią się jeszcze kiedyś tam wybiorę :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

26. Moi rodzicie często mnie wyciągają do Zakopanego lub jego okolic, ale przez to już trochę mi się to przejadło. ;)

27. góry uwielbiam i mogłabym się wspinać i wspinać
    Sandicious

28. nigdy nie byłam w Zakopanem, ale mieszkam w kotlinie i do
    gór stołowych mam 20 min :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    ayuna-chan.blogspot.com

29. Przywołałaś mi na myśl naszą wycieczkę do Zakopanego, ze 2 lata temu.. Było cudownie. Tylko zastanawiam się dlaczego my nie zauważyliśmy tego pomnika/banneru/napisu "Zakopane" :D Chyba z jakichś innych stron chodziliśmy ;)

30. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

KLIK

31. nigdy tam nie byłam ;) muszę koniecznie tam się wybrać ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

32. Uwielbiam Zakopane byłam tam już z dobre 8 razy, a co najlepsze dalej tak mogę jeździć i nigdy mi się nie znudzi. :)
    tzanetat.blogspot.com

33. Góry są bardzo klimatyczne, ale w Zakopanem jeszcze nie byłem. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

34. Teraz to nic tylko napisać Wam, że zazdroszczę, bo też bym sobie pojeździła. Póki co to tylko wycieczka w moje rodzinne strony, która skończyła się straszną nawałnicą i jak najszybszym powrotem do Warszawy. Także chłodny wiatr to żadna przeszkoda :D Gorzej jak jest urwanie chmury, a wiatr... urywa głowy :D

35. Zdjęcia i widoki przepiękne. Choć faktycznie do Zakopanego to najlepiej jechać na 2-3 dni.
    Bardzo podoba mi się Twoja sukienka :)
    Ja akurat mieszkam w górach, choć sporo niższych, niże te, które mieliście okazję zobaczyć.
    CROWDED DREAMS

36. super jest ta sukienka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

37. Uwielbiam Zakopane, mogłabym tam co chwilę jeździć. Ale w tym roku na wakacjw z chłopakiem wybraliśmy Szczawnicę ;)

madzik-world.blogspot.com

38. Nie lubię gór, ale kocham Zakopane! Strasznie Ci zazdroszczę, pięknie tam jest :)

39. Ładne zdjęcia, chciałabym w te wakacje pojechać w góry .

40. Śliczne zdjęcia, jak ja dawno nie byłam na Krupówkach

41. super zdjęcia :) zapraszam do mnie- http://zakreconaaja.blogspot.com

42. Był okres, że jeździłam tam po parę razy w roku. Ostatnio doszłam do wniosku, że czas w końcu ruszyć się gdzieś indziej :D

43. miejsce, któe kocham!

izabellamag.blogspot.com

44. Zakopanem miałam okazję odwiedzić kilkanaście razy, kiedy byłam jeszcze dużo młodsza. Rodzice zabierali mnie i siostrę tam albo na wakacje, albo na ferie zimowe. Pamiętam, że po którymś razie miałam już dosyć, ponieważ poza wjazdem na Kasprowy Wierch i Gubałówkę, nie chodziliśmy po górach. Być może dlatego, że żadne z nas w tamtym czasie nie lubiło chodzić po górach (jak dobrze, że nam przeszło!). Krupówki można powiedzieć, że znam praktycznie na pamięć. I może dlatego nie bardzo ciągnie mnie w tamte rejony, chociaż nie ukrywam, że kiedyś chciałabym tam wrócić, żeby wybrać się którymś szlakiem. Kto by pomyślał, że polubię chodzenie po górach! :D
    A co do Wieliczki: również miło ją wspominam, chociaż nie zrobiła na mnie nie wiadomo jak wielkiego wrażenia. Po kilku opowieściach liczyłam na coś więcej, a okazało się, że te najciekawsze poziomy zostały wykreślone z trasy turystycznej i nie dało rady ich zwiedzić. I chyba tylko dlatego czułam się w jakimś stopniu zawiedziona tą wycieczką.
    Krakowa z kolei nie pamiętam za dobrze. Mała byłam, to i zwiedzanie nie bardzo mnie interesowało. Widziałam smoka, chociaż byłam w takiej porze, że nie zionął ogniem. A szkoda, bo chciałam to zobaczyć na własne oczy. :)

Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

96pln.blogspot.com

Dziękujemy za każdy komentarz który nie jest spamem oraz za każdą obserwację <3
Na pytania i komentarze odpowiadamy POD NASZYM POSTEM.