8/07/2016

"7 rzeczy których nie wiecie o facetach" - Film /K&M



Wczoraj będąc razem postanowiliśmy obejrzeć jakiś film, dawno nic nie oglądaliśmy. Padło na polski film "7 rzeczy których nie wiecie o facetach". Czy warty stracenia prawie 2 godzin?

Siedmiu mężczyzn poszukuje w świecie wielkiej miłości i odrobiny szczęścia. W świecie, w którym niełatwo być prawdziwym facetem i coraz trudniej zorientować się, czego od mężczyzn oczekują kobiety. Filip (Paweł Domagała), sympatyczny roztrzepaniec, właśnie traci pracę, gdy ledwie co poznana Zosia (Aleksandra Hamkało) oznajmia mu, że jest z nim w ciąży. Z kolei jego przyjacielowi Tomaszowi (Mikołaj Roznerski) zawsze wszystko się udaje – narzeczona (w roli Basi – Alicja Bachleda-Curuś) i własny dom już czekają. Gdyby tylko nie ta panika przed poważnym zobowiązaniem… Producent muzyczny i podrywacz Kordian (Maciej Zakościelny) nie planuje jeszcze życiowej stabilizacji – dla niego życie to szaleństwo i stan wiecznego upojenia. Ricky (Zbigniew Zamachowski) – gwiazdor wymagający niezwykle intensywnej opieki – tylko on potrafi wyprowadzić Kordiana z tego stanu. Podczas gdy opuszczony przez żonę kierowca autobusu Stefan (Leszek Lichota) wszelkimi sposobami stara się odzyskać Julię (Dominika Kluźniak), zrozpaczony Jarosław (Piotr Głowacki) cierpi w swojej samotności… (filmweb.pl)

Skojarzyło nam się to trochę z "Listami do M", ale w wersji letniej haha. No i tu zdecydowanie kluczową rolę odgrywają mężczyźni. Film jest naprawdę bardo fajny, luźny, ale również można się wzruszyć. Fajne jest też to, że obsada nie jest przewidywalna. Nie ma aktorów którzy są zawsze np. Karolak, Kożuchowska, Adamczyk, więc to też w pewnym sensie plus, że można zobaczyć nowych aktorów, lub po prostu takich którzy rzadko grają w filmach. 
Pewnie dla osób które wymagają wiele od filmów, nie będzie to nic powalającego, ale dla nas - jak mówiliśmy, była to fajna, luźna komedia. 

29 komentarzy:

  1. Mnie także skojarzył się z "Listami do M." ;p tak jak pisałam niedawno u siebie, także mi przypadł do gustu ten film, fajna komedia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam tego filmu, ale z chęcią go obejrzę. :)
    http://ksiazkoholiczka-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro się podobało, polecam jeszcze "Planetę Singli" :) moim zdaniem nieco lepsza komedia i też warta uwagi :) można się pośmiać i poważnie wzruszyć :))

    OdpowiedzUsuń
  4. W wolnej chwili obejrzę film, bo już od jakiegoś czasu planuję go obejrzeć i dla mnie również to jest plus, że nie są to te same znane twarze, które możemy obejrzeć w praktycznie każdej polskiej komedii. Od komedii nie wymagam więcej niż to, by mnie rozśmieszyła i była właśnie taka luźna, więc sądzę, że ta mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze przyznaje że nie lubię zbytnio polskich filmów. W sumie będąc w kinie bo znajomi mnie wyciągnęli nie liczyłam na nic spektakularnego... film dość przewidywalny jakoś taki średni był :P nie mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za polskimi firmami ale z aktorów tutaj pokazanych nie znam jednego z resztą oglądałam sporo filmów także nie mogę zgodzić się z 'nie ma aktorów którzy są zawsze' bo dla mnie oni w większości grają przynajmniej jeden z nich. Samego filmu nie ogladałam i wątpię żebyn sięgnęła po ostatnim rozczarowaniu z filmem 'wkreceni'.

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio bardzo podobają mi się polskie filmy :) Mi tam Ci aktorzy, których wymieniliście nie przeszkadzają :)
    Jeszcze tego filmu nie widziałam :) Muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Film wydaje się być bardzo fajną komedią :) Może obejrzę.

    INNA MYŚL [blog]

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie był taki oooo, niby słaby trochę, ale zakończenie przyjemne w sumie ;D Niedługo u mnie, więcej będzie w przeglądzie o nim :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubie polskich filmow ale ten wydaje sie byc spoko!super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałem reklamę tego filmu :) Ja nie lubię takich filmów :) Najbardziej lubię film pt. "Nie lubię poniedziałku", czy "Alternatywy 4". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie widziałam, ale dodanie takiego lekkiego filmu do "muszę obejrzeć" będzie fajne :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie się prezentuje, może oglądne niedługo ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jejuuu chciałam wczoraj ten film z chłopakiem obejrzeć a nigdzie nie mogliśmy go znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  15. spoko, fajnie czasem obejrzeć niezobowiązującą komedię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie film akurat rozczarował :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam bardzo dużo o tym filmie, ale podobno przereklamowany.
    Ale jak mówicie, że to taka luźna komedia to może sama obejrzę i się przekonam. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tym filmie, ale może kiedyś obejrzę :D


    VICTIM-FASHION - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Plus za to, że w końcu trochę odświeżyli obsadę i widać nowe twarze. :D Zapewne kiedyś obejrzę ten film. :)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamierzam niebawem obejrzeć ten film, właśnie czegoś takiego mi trzeba - lekkiej komedii ;).

    Pozdrawiam,
    http://www.whatkingalikes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie ten tytuł jakoś nie zachęca, ale pewnie obejrzę, gdy będzie leciał w TV. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już dawno czaję się na ten film, tylko nie mogłam znaleźć recenzji, która by do mnie odpowiedni trafiła. I oto znalazłam! :) Z pewnością się wybiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubię w nudny wieczór pooglądać coś w tym stylu. :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Polskie produkcje jakoś mnie zachwycają. Szczególnie, że w moim typie filmów polskich jest naprawdę niewiele. Najlepszy polski film jaki widziałam to do tej pory jest Seksmisja i do tej pory nic jej nie przebiło :)
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Oglądałam i również przypadł mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam na tym filmie w kinie tak jak piszesz bardzo luźny film ale nie jest zły! Można było się pośmiać jak i uronic lezke :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę parę fajnych aktorskich twarzy, więc chętnie zerknę.

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja może sobie go podaruj ..

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz który nie jest spamem oraz za każdą obserwację <3
Na pytania i komentarze odpowiadamy POD NASZYM POSTEM.